***HOME HOME SWET HOME ***

merhabalar .baslıkta evim evim guzel evim yazdım ama resımler bi evın kurulus asamalarında oldugu ıcın karısık ve pıs kusura bakmayın öncelıkle...ne olacak görmisin evi olmus herhalı guzel gelmıs işte :)))

perşembe günü mobilyalarımız gelecek diye düştüm yollara nişanlım (eşim) calıstıgı için lojmanda kımse yoktu perdelerimiz ve koltuk takımlarımız önceden gelmiş bende calıstıgım ıcın görememiştim malesef :(( eve sankı ucarak gıttım elımde kedicikli bi anahtarlık sekızıncı kata nasıl cıktım kapıyı actım bilmiyorum sankı dunyanın merkezi orası...evdeki sessizlik sankı mutlulugun sessızlıgı :)) nasıl bir mutluluktur o anlatamam perdelere mı koltuklara mı bakacagımı sasırdım attım cantamı posetlerı anahtarı o odadan o odaya kosusturuyorum gören delı sanır benı :)) sonra mobılyacılrı balkonda bekledım malesef nısanlım bıraz gec kaldı sonra ıkısıde ortalama aynı zaman dılımınde geldı basladı canım esyalarım tasınmaya :)))
sanırım en guzel dagınıklık bu
bir duzenden önce yer bulma cabaları :)

posetler heryanda 

bi düzen kurma cabaları

bolbol temızlık malzemesi

esım ve mobılyacı



esyalar acılıp yenı hayata baslamayı beklıyor bızım gıbı :))


tabı bu böyle kalmadı bırazcık temızledık...
ortalık bıraz dagınık kusura bakmayın ama hoşgörürsünüz diye umuyorum sevgiler:))

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. merhabaa bircaan :) çok güzell bi telaş hayırlı olsun :)
    blogumda Forever New kolye çekilişim var katılırsan çok mutlu olurum :)
    sevgileeer
    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim allah yardimcim olsun ;) teklifin beni Mutlu etti gelmezmiyim hiç ;)) sevgilierr

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun canım Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin :)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınarın 39 dunyası tesekkur ederım amın inşallahh :)))

      Sil
  4. HAYIRLI OLSUN,MUTLULUKLA,SAĞLIKLA OTURMANIZI DİLERİM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRİNCİSİN COKK TESEKKUR EDRIM COKK :)) AYNI SEKILDE SIZDE MUTLU KALAIN HEP SEVGILER

      Sil
  5. ev döşerken bu durumu çok iyi biliyorum. ve bu heyecanı... kıpır kıpır oluyorsun evinle ilgili işlenen her temada ki bu postun da bence bunun yansıması... allah herkese sevdiği veya sevebileceği kişi ile evlenmeyi nasip etsin. bizler ermişiz muradımıza, izleyicilerimiz çıksın kerevetine ;)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*