***MİM MAM MOM #2 ***

PEMBE EVREN beni mimlemişti biraz emrivaki bir mim oldu ama saolsun teşekkür ediyorum :)):):):)

  1. favori rengim: yeşil .yeşilin her rengini severim ben oda beni sever.sonra beyaz ,pembe ve canlı tonlar alır sırayı.
  2. favori hayvan: balık besledim ,kuş besledim,tavşan besledim,köpek .kedi bu liste baya uzar :)ama hakkını vermem gereken bir kişi var bu konuda sevgili saygılı eşim tam bir hayvan sever ve hayvan dostu karıncadan köpeğe horozdan ördeğe balıktan kediye beslemedi hala hazırda evcil hayvan yok sanırım :)
  3. favori sayı: 7 nedendir bilinmez severim yediyi hani bana ugur getırdıgı ıcın falan fılan değil severim işte :)
  4. favori içeçek : su ,çay ,cola ,kahve :)
  5. facebook tweetter : facebook cok aktıf kullanıyorumm ama tweettwrım yok :(
  6. tutkunuz: eşim ,alısveriş ,laptopum ,gezmek .fotoragraf,ev düzenleme ,kitap okuma ,arkadaş sohbetleri,yiğenlerim .ailem .eşyalarım, evimiz .......bu liste uzar gider :)
  7. hediye almak mı vermek mi: sanırım bu soruya % 50 veriyorum yarıya yarıya .
  8. favori gün: cumaları severım nedendir gene bilinmez
  9. favori çiçek:ortanca severim ,karanfil severim,gül severim ,papatya severim çiçek severim.





bende 
gurme şirine,tatlılar gülcandan,sade kahve ,venüsün dünyası ve eylül harıkalar diyarındayı ,aycelce hayatı 
mimliyorum:) 
önce yorumlarınızı sonra mimlerinizi bekliyorum sevgiler 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. teşekkürler tatlım en kısa zamanda cevaplayacağım :))
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. Canim tesekkürler en kiza zamanda cevaplarim .Hayirli aksamlar öptüm.

    YanıtlaSil
  3. benden de teşekkürler..seve seve yanıtlayacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel cevapların için seni kocamaaan öperimm :) Mim içinde teşekkür ederim ilk fırsatta cevaplayıp linki atıcam sana güzellik ;)

    YanıtlaSil
  5. canım mimini cevapladım...
    tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*