*** MİM MAM MOM ***


merhabalar ...
blog alemine attım kendimi önüme kimin blogu gelirse okumaya kendime birşeyler katmaya calısıyorum..
ve çokta mutluyum..ve sabırsızlık ve biraz merakla beklediğim ilk mimim dünyalar talısı sevda hanımdan geldi cokta mutlu oldum...

 
MİM KONUMUZ İÇİMDEKİ SES!!!
herkesin içindeki ses benım gıbımi bilemiyorum ama konusmayı cok sevdğimden olsa gerek hiç susmaz :)))
saolsun yalnız bırakmaz beni..ben attıgı adımı atmadan defalarca düşünenlerdenim biraz içimdeki ses hep düşünmeye yönlerdirir beni ve aynı konuyu defalarca düşünmek zorunda kalmısımdır hep.bu iyimi kötümü bilememe ama mutlulugum kadar mutsuzlugumada neden olmustur ...
garanticidir içimdeki ses 
sorgular içimdeki ses ve dediğim dedik , inatcıdır malesef ...
sevgiler 
sanırım bende şimdi birilerini mimlemem gerekiyor ve bende
the word is mine (sevgili mine ablam)
merve gözlüklüyü mimliyorum hadi sizde içinizdeki ses i yazın sevgiler:))))








bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*