***HOME HOME SWET HOME #2 ***

MERHABALARRRRRR

nasılsımız umaraım bayram tatiliniz 
yolunda ve istediğiniz istikamette 
gidiyordur..(benımkı gıbı aksı yonde
değil)

anlatmıstım sıze mobilyalarımız gelmıs tasınma ve kurulma aşamaları yazmıstım sımdı diğer detaylara geçiyorum..umarım sıkmam sizi .
yan resimde gördüğünüz yaşam ünitesi
ben sade birşey kullanıslı birsey olsun istedim ..öyle oldu :) alt konsol seklınde kullanabilecegim dolaplardann..
üst ise gene dolap ve ucan raftan 
ortada küçük bir raftan olustu gitti :))
evet sıra geldı koltuk takımıma 
bunda tercihim ince kollu ayakları yerden yuksek sırt mınderlerı kalktıgında bir kişinin çok rahat yatabilecegi kanepem :) renk çikolata rengi ayak ceviz rengi 
230*luk

yandaki ise ikili kanepe bundada bbir kisi yatabiliyor ...
210*luk
berjerlerım küçük ve şirinler kırk yama seklınde kumasla dosendı ve cok sevdımm ..
ben onların
75*75 lik 


masa ve sandalyem masam 90*160 lık ortandan acılıyor ve 2 metraye ulasıyor bence gayet ideal...ceviz rengi ipek mat cila ...sandalyelerim kapitoneli ve krem rengi deri silmesi daha rahatt...




masamın üstüne bir uçan raf yaptırdık aksesuar koymak için ..



koltugun uzaktan durusu ve tekerlekli c sehpam 2 adet koltugun altına girebiliyor ...

yandaki oturma odamın yataklı kanepesi 
şeker pembesi rengınde krem yastıkları var acıldıgında çift kişilik yatak olabiliyor..perdelerim uzuerındeki puantiyelerle aynı renk...

sanırım bu koltugumun en iyi tarafı hediye olması 












umarım begenırsınız....daha ceyız serılmemeiş ham halidir nakıs gıbı işlemeyi düşünüyorum evimi ..evimizi :))) allahımm nasip kımset ederse öncelikle huzurlu bir yuva olsun  bize, sonra mutlu saglıklı ve bizi sarsın sıcaklıgyla heppp mutlu olmasakta huzurlu olmayı temenni ediyorum ve bir yastıkta kocamak istiyorum eşimle İNŞALLAH 
VE ALLAHHHIM isteyen herkese nasip etsin herşeyın engüzelini...
                                         sevgiler:)))

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*