***ÇİÇEK ***

nasılsınız ??? umarım herşey yolundadır ..ben evde çeyiz paketledim durdum:S bügün ...hersey paketlenmiş odamda agzını kadar esya içim garip bir duygu .. mutlumuyum ...sanırım evet ..neyse konumuz bu degıl resimlerime bakarken çiçeklerle dolu bir klasör gördüm ve sizinle paylaşmak istedim ....
22. dogum gunu cicegım 22 adet

babalar gununde babama hediye bana çiçek :)



söz günü gelen  çiçeğim 

yılbasında gelen çiçeklerim

süprız olarak karsıma cıkan çiçekler 

21.yas gunumde gelen çiçeklerim 

ortancalarım

karanfıllerım 

iş yerınde kapımı bırakılan gullerım 

:D:D:D

bu benım ılk cıcegım sanırım onsekız yasıma gırerken gelmıstı
okadar eskı yanı 

nişanlım askerdeyken süprız yaparak geldı bırde bunu getırmıstı 

tekrar bır süprız  güllerr

ve ben ..

umarım begenırsınız sevgiler 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Canim isallah bir omür boyu mutlu olursun yüzünden o temessümün hic yok olmaz.Gülen gözlerin herdaim gülsün .Cicekleri cok severim en cok papatya ve gülleri . Hayirli aksamlar canim öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcancim çok teşekkür ederimm ;-b ne guzel dua etmissin çok sevindim ;)) enguzel çiçekler senin olsun sevgiler

      Sil
  2. çiçek almak benimde çok hoşuma gider...
    bayılırım :))
    bana gelen gülleri en az 1 yada 2 yıl saklarım ters çecirip kuruturum :))
    sonrada evimin bir köşesine koyarım...
    çok güzel dekor oluyor bence...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama birde dokulmeseler ve birsutr sinra kötü kokmasalqr ;-))) ama biz seviyoruz çiçegii ;) sevgiler

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*