*** GOLDEN ROSE DIPLINER ***



merhabalar *-*
benim gibi sık makyaj yapmayan ama hevesli olanlar .
eyelıner kullanmak isteyenler bu işe öncelikle dıplıner kullanarak başlayabilirler.
acemiler için ucu sert olduğu için pratikte rahat kullanımı var .
fiyat olarak uygun 8 tl civarı idi.
bu benim ikinci kez alışım.
uzun sürede gidiyor
6 m.
yoğunluğu biraz daha koyu olsa bence %75 memnunum diyebilirim.
yalnız daha bolbol eyelıner videosu izlemem lazım ^-^
çok düzgün eyelıner çekenler sizi kıskanıyorum
banada öğretin su işin sırrını *-*

eyelıner vidolarınde pratiğin çok önemli olduğunu söylüyorlar
bizde çeke çeke öğrenicez anacım *-*
inşallah

diğer makyaj ve ürün yazılarım için tık tık tık

sevgiler saygılar

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

9 yorum:

  1. Merhaba :) ben de sizin blogunuzu çok beğendim, Yine geleceğim. Okuyucu listenize eklene miyorum uzun süredir yeni bloglar eklemek istediğimde hata mesajı alıyorum çözemedim gitti :( ama kendi sayfamdaki takip ettiğim bloglara ekleyebiliyorum oradan takip edeceğim sizi.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenze sevındım ızleyı gadgetımde bır sorun yok tekrar deneybılrısınız*-*

      Sil
  2. canım sayfanın tasarımı yeni dimi kendinmi yaptın böyle daha net anlaşılır olmuş :)
    ben eyelinersiz olamam :)

    YanıtlaSil
  3. super bu ben cok begenıyorum eyelınerım bıttıgınde tatılde almıstım :) artık devam:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıyr olmaanıza sevındım memenunsanız sorun yok *-*

      Sil
  4. ilgilenenlere sölüyim du :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*