*** MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR #1 ***

merhabalar
herhese mutlu bir salı günü diliyorum inşallah

ben çok makyaj yapmayı sevmesemde  liseden sonra bi ara merak salmıştım ama bi dönemdi geçti
tabi sıfır makyajlık durumda değilim şuan .
bir eğiten çıksa beni maya meyiiliyim aslında
 ^-^yapanlara çok özenirim .
sürekli makyaj videoları izlerim
ürün almasamda incelerim ...*-*
buda benim çantamda taşıdığım makyaj ve kozmatik ürünlerim .
evde kocaman bir çanta daha var .

* günlük krem avon bb kremi biliyorum bunu kullanan ve artık fondotöne veda eden insanlar tanıyorum .
avon bb krem yazım için tık tık tık
*fondöten olarak maxfactor  102 pastel sanırım bir yıldan fazladır kullanıyum
*diğer bir fondöten maxfactor 3 in 1  gondel 75 bunuda esımın kuzenı verdi yoksa ilk fondötenden cok memnunum .
*dıplenırım golden rose hep kullanıdıgım klasık modelı
*alllıgım golden rose terracotta blush-on şeftali tonu
*rimelim yılladır kullandığım meybelline volüm express rimelde vazgeçilmezimdir
*beyaz baz olarak golden rose
* el kremi olarak almanyadan canım arkadaşımın getirdiği bebe zartpflege
*dudak balmı Nivea
*parfüm avon vishof love tık tık tık

ve lastik ve paravana kucuk tokalar ve gratisten aldığım maktaj çantam

işte hepsi bu eksik olan göz kalemim eksik .
she pembe olan parfümüm eksik
ve bepentol kremim eksik

eger sizide kullandığınız ve arsında ortak ola ürünlerimiz varsa yorumlarınızı yazınız .

sevgiler



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Salıyı güzellik postlarıyla sallıyoruuz bircancım :) mutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salı sallanırsa güzel bakımlı sallanır anlaşılan canım bnm *-* eksık olma..

      Sil
  2. maybelle'nin rimelleri hep favorim olmuştur:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bebe zartpflege kremi nasil kullandığınızi detaylu anlatır mısınız?
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*