***İÇ YADA HİÇ***

direk yazacağım konuya girsem çok ayıp olmaz sanırım .
yada önce merhaba diyim beni önemseyip ne yazmışım diye merak eden nadir insanlara .

hayat oltayı denize atmak gibi bence sonra nasibine ne düşecek diye beklemek
hayattan sana nekadar pay düşecek?
sanırım herkese eşit davranmadığı herkesin malumu kimine kelek veriyor kimine kavun.
tabi kendimizi hint kumaşı gibi nimetten saymakta doğru değil önce kendimiz düzgün insan olup.
hayatımızı dişimizle tırnağımızla kazanmalıyız.armut piş ağzıma düş devri çoktan kapanmış.

***
sonrada karşı taraftan beklemeye başlayabiliriz
sonra doğru insan olmakta yetmiyor kimi zaman karşı taraf bunu anlamıyorsa.
seni anlamıyor olması şuçlu anlamınada gelmiyor tabi
hayat senin baktığın pencereden bakmıyor ona okadar.
öğrendiği doğrular senin öğrendiğin yanlışlar değilse bile bir anlaşmazlık yaşanıyor ve sonra oltaya hep balık yerine
hep başka sey yada yakalandım sanığın kaçırdığın fırsatlar geliyor.

işte sana rol burada düşüyor.
isyana düşmek yanlış başına gelen olaylar sana kötü gibi gelsede belki senin için hayırlıdır ALLAH bilir sen bilemezsin.
bazen yalnız kaldım sanıyorsun yalnız değilsin RABBİN sana şah damarından daha yakın.bunu unutma.
ve sen haksızlığa uğradığında sanma o insanın yanına kar hepsi biryerlerde yazılı bekliyor.
sen saygını çizgini ve kalbini bozma ALLAHa bırak .


sevgiler bircan



 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. heey biliyorum biliyorum dün söledin ya bi yorumunda, cevap vermiştim dün o yorumda ya gelcem sanaaaaa du ilk fırsatta. baksan yaaaa sen yorumları gmialle izliyo musun. bak gmaille izleseneee. gmailde yorum yanıtlarını kolay görürsün kiii. söledim işte bikaç gün sessizdin sanki, sona dün son 2-3 yazını okudum dün gece, yoruma da bugün veya yarın gelcektim işte. hatta sanırım yarın veya öbürgün bi blog yazısı yazcam. seni de tanıtcam zaten. bunun dışındaaa bak burdan yaz işte bana yani blogdan bloga günde iki defa giriyom bakıyom ama maile hiç giremiyom ya bikaç haftada bir maillere bakabiliyom. blogdan yazışırsak daha kolay ama bak zor bişise söle maile girerim ama hemen de giremem. sen ortak blog tanıtımı dedin galiba. tamam sen ne istersen yapalım ki. konuk blog dedin sanırım. sen dün yazdın ya konuk blog yorumu onu dün gece yarısı filan okudum yanıtladım sona gelip yazılarını okudum yoruma da gelecektim işteeee. söle neyi nası yapcaaz hııııı.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım amamcım bloğunu tanıtmak ıstemessen ozel hıcbır konuya gırılmez *-*
      sen nasıl ıstersen oyle yaparız meraklanma sen .

      Sil
  2. Bazen ne yaparsan yap bazı insanlar görmez bunu o yüzden sıkma canını bircancım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkmamak mümkün gibi görünmese isyana sürüklenmek banada uymaz tatlım *-*
      rabbım herseyın hayırlısını versin..

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*