**MOMİJİ NEDİR ? MOMİJİ ÇILGINLIĞI - BAYILACAGINIZ SEYLER ***

merhabalar momiji ile tanışmam bir yıldan fazla oldu ama hala birtane edinmiş değilim ama en kısa zamanda bir tane istiyorum.
bunlar sevimli renkli küçük bebekler .
alt kısımlarında küçük not yazabileceğiniz küçük bir kutusu var.ve geleceğin koleksiyon parçalrı olarak gösteriliyor
2005 te kurulmuş İngiliz markası
ve çığ gibi büyüyen momiji çılğınlığı
****
her biri farklı karakterlerde 8 cm boyuntunda bebekler
küçük olmalarına karşın cok agır olduklarını okudum
malzemesi reçinedenmiş
tasarımcılarının hepsi farklı ve tektek elde boyanıyor
koleksıyonun bır daha yayınlanma sansı olmaadıgından begendınız ürünü hemen temin etmessenız
bır daha bulsa sansınız pek yokmuş bence bu üzücü tarafı :(


yukarıdaki benım momıjı benım en favorılerımden 





bırde bu ikisi olsa gerısını aramam dıyorum *-*

nerede satılı nereden temın edılır dersenız
tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. çok tatlıymış momijiler, seninle tanıdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında cok eskı nerede ıse 10 yıllık resmen koleksıyon nıtelıgınde parçalar hepsı *-*

      Sil
  2. Offf çok tatlıymış bunlar!!!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:) İnstagramdan sonra burda tesadüf gördüm sizi, artık burdan da takipçinizim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*