***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #24 ***

merhabalar
mutlu hafta sonları diliyorum.
sonunda birazcık iyiyim ALLAHıma bin şükür.
herkese cok teşekkür ederim.

ilk kolajda sarmalar ablamadan ellerine sağlık.
kahveler babamın şerefine.
patchwork kumaşlı döşemeler .
gelin ben var ..

 

diğet dörtlükte
hasta ben *-* şimdi çok iyiyim allaha bin şükür .
ALLAH de ötesini bırak kitaplarından kareler.



diğer instagram postları için tıktık

instagram hesabım için  tıktıktık

beklerim
sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. Patchwork kumaşlı döşemeler çok güzelmiş :)
    bu arada geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsunn, paylaşımların yine çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  3. Canim hayirli aksamlar ziyaretin beni memnun etdi .Gecmis olsun ellerine gönlüne saglik cok güzel bir blogun var memnun oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zaten sıksık sıze zıyaret edıyorum teşekküer ederim *-*

      Sil
  4. İnstagram da çok sıkı bir takipçinizim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benım eksık olma *-* bende senı takıp edıyorum hehheheheheh

      Sil
  5. öncelikle çok geçmiş olsun...Allah de ötesini bırak kitabını çok duyar oldum bu sıralar.okumak istediklerim listesine aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka en basında olmalı dıyecegım kıtaplardan efendım en yakın zamanda okamaunoz dıelgıyle

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*