***ROMANTİK YATAK ODALARI ***







bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Merhabalar :) Kisa surede ev degistirmeyi dusunuyoruz. Yatak odamizida bastan degistirecegiz. Ben vintage veya rustig tarzi hiiic begenmiyorum daha soft minimalist yada modern dekorasyon benim zevkime gore. 4 ile 5 inci fotografa bayildim dogrusu biraz tarzimin disi ama. Yatak odasinda acik renklere bayiliyorum o yuzdende aslinda tum fotolara bayildim :))
    Cok guzel bir paylasim olmus. Iyiki zamaninda gordum blogunu. Diger dekorasyonpostlarina da mutlaka bakacagim :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isabet olmuş desene *-* ben senı takıpteyım tatlım beklerım.

      Sil
  2. bayılıyorum böyle iç açıcı odalara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslinda ferah odalar severrim ama boyledw güzel ^-^

      Sil
  3. çok ferah bi görünüm çok güzell :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*