*** BLOG KONUĞUMUZ ŞİRİN TARİFLER MELİKE ***

blog yazmaya başladığımdan buyana severek takip ettiğim
şirin tarifler  bloğunun sahibi melike ile hoş bir söyleşi yaptık
merak ettiklerimi sordum oda içtenlikle cevapladı *-*
biliyorum sizde merak ediyorsunuz hadi onu yakından tanıyalım *-*
1
blog yazmak nerden aklına geldi? ne zaman karar verdin bir hikayen var mı?
 
şirine :

 Blog yazmamı sevgili eşim önermişti...     
     Bu güzel yemek tariflerini, blogda paylaşmalısın dedi ve bende blog yazmaya karar verdim.
          Insanlar beni sevdikçe merak etmeye başladılar, ve daha sonra blogda gittiğim, gördüğüm, 
          aldığım şeyleride paylaşmaya başladım...
          Blogları dolaşırken bende çok şey öğrendim ...
          Blog sayesinde güzel arkadaşlar bile edindim ...
          Ekim ayının 2011 yılında blog yazmaya başladım ama bu aralar pek fazla post
          yazmamıyorum ...
         İnstagramda daha fazla takılır oldum ...
         İnstagramdan da takip etmek isteyen olursa beklerim @gurmesirine 
         Yakında inşallah tekrar blog yazmaya başlayacağım...
                                                                      
                                                                        2
                 hayatta size mutluluk veren şeyler nelerdir ? sizi ne mutlu eder ?        
 
                                                              şirine:
                           Her kadın gibi sürprizler beni de çok mutlu eder ...
 
                                                                3
.bir kadın olarak alışveriş sevdiğinize eminim*-* en çok neye harcama yaparsınız ?
                                                       
                                                           şirine :
En çok giyime para harcıyorum ...
Ama yaklaşık 1 yıldır denizkabuğundaninciler blog sahibesinin yani ig hesabıyla @safasisterstasarim I'n tasarladığı kıyafetleri tercih ediyorum ...
Kendilerinden çok memnunum... Herkese de tavsiye ederim ...
 
4
dekorasyon konusuna gelince ilham kaynaklarınız nelerdir ve hangi tarz mobilya ve dekorasyondan hoşlanırsınız ?
 
şirine:
 
                                Bu aralar beyaz mobilya tarzını çok beğeniyorum ..
 
 
                                                                                5
                    kitap sizin için ne kadar önemli ? en son okuduğunuz kitap ? nedir 
 
                                                                                 şirine :
 
Tabiki çok önemli...
Insan okudukça öğrenir...
En son Ye Dua ET Sev kitabını okumuştum ve daha sonrada filmini izlemiştim
en sevdiğim yazar necip fazıl Kısakürek
 
 
 
 
 
 
6
gitmekten zevk aldığınız yerler mutlaka uğrarım dediğiniz yerler varmı?(magza -cafe -şehir-vb )
 
şirine :
Avm ler, deniz kenarında yürümek, mado en sevdiğim mekanlardan biri
 
 
7
 
hayatta yapmam dediğiniz veya olmassa olmazlarınız varmıdır ? takıntılımısınız?
 
şirine :
Evet bazı takıntılarım var...
Dışarıya asla ütüsüz ve uyumsuz bir giyimle çıkmam ...
Evden  çıktıtığımda kapıyı kilitlesem bile defalarca kontrol ederim...

Yapmam dediğim şey: gölde veya Deniz'de küçük sandallara asla binemem :))
                                     Ciğer yiyemem...
                                      Kimbilir neler var da aklıma gelmiyor :)
 
8
 yıllardır ve sürekli bitince yenisi alırım dediğiniz bir kaç ürün yazarmısınız
 
şirine :
Göz altı kapatıcım olmazsa olmazımdır ... Onsuz asla ... 
 
9
en sevdiğiniz beş şehir ?
   
şirine :
1-İstanbul 
2- Trabzon 
2- Konya 
3-Bursa 
4- Amasra 
5- yurt dışı olarak da Paris diyeceğim
 
 
ve son olarak
Bıkmadan usanmadan okuyan herkese çok tesekkür ediyorum ...
Ve bu röportajı hazırlayan bircanınrenklidünyası blog sahibesi Bircan ada ... 
Çooook teşekkürler ....

 
şirin tarifler bloğu için tık tık tık
 
 
kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum ve en kısa sürede yeni yazılarını beklediğimizi hatırlatıyorum
 
sevgiler
 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*