***HAFTA SONU NELER OLDU ***

merhabalar herkesciklere iyi geceler

tüm imla kurallarına inat kendi şivem ve klavyeme sağlık düzeltmeden yazmayı sevıyorum ben .
ay yazının surası soyle burası böyle olsundan zıyade *-*

hafta sonu yorucu gectı malum mart kapıdan baktırdı .

su meşhur gratis indirimden yararlandım buyuk br zevkle
eşim basımı beklemese neler alırdım kımbılır *-*
eşimin 6 sında olan doğum gununu bırde aılesı ıle beraber cumartesı kutladık .
iyiki dogmus tekrardan

sonra eşimin kuzenın ikizlerinin doğum gunlerıne gıttık bırı kız bırı erkek ve okadar tatlılarkı maşşalah *-*
sonrada seferıhısar-orahanlı da buldum kendımı .
sonra hafta sonu tatılı bıttı yavru kuş yuvaya dondu
hazır olun bir sürü postla donecegım

sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Bircan yeni profil fotoğrafına bayıldım ,güzel bir hafta diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meltemcım beğenmene cok sevıdnım *-* teşekkür ederım

      Sil
  2. iyi sevindim. herşey yolunda keyfin yerinde gibi :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*