***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #29***

merhabalar hayırlı cumalar
dualrımızın kabul günahlarımızn af olması dileğimle.
ve bendeniz karşınızdayım .
inşallah bunu okadar gönül yazıyorumkı
herkesin mutlu huzurlu kazasız belazsız ve mutlu hatırlayacağı bır hafta sonu olsun ..
inşallah

bu hafta instagramda paylaştıklarım

evde fandü aletimiz olmadığı için çikolatayı benmari usulü eritip kendi işimizi gördük

bir günaydın resmi bu *-* mis gibi kokan bir sümbül

nikahımızdan bir kare

elif şafak bitti etkisi kaldı
kitap yorumu için tık tık tık
 

bunlada bana beyaz büyü mervenin hediyeleri *-*teşekkür ediyorum

pembe gönlüm sende

adventure kitapa yolculuk yaparken



bu ağaçın hikayesi için tık tık tık


beni instagram takip etmek için tık tık tık

diğer instagram yazılarm için tık tık tık
 




bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. maşallah nekaadar güzelsin
    sanada mutlu hafta sonları dilerim.

    YanıtlaSil
  2. o ne güzel gözler öyle.. pırıl pırıllll..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim o ne güzel bir yorum öyle eksik olma canımbenm *-*

      Sil
  3. Cok hos
    elif safagin son kitabini merak ediyorum:)
    güzel hafta sonlari dilerim

    YanıtlaSil
  4. Hayatından renk hiç eksik olmasın. Her yeni gün sana güzellikler getirsin canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hemen takibe aliyorum. benim nikimde ahukader. Beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Bircancım hem güzelsin hemde çok sevimlisin ,görüntülerde bir o kadar güzel iyi haftalar sevgilerimle.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*