***GRATİS ALIŞVERİŞİ videolu ***

 


merhabalar
dünya kadınlar gününüz tekrar kutlu olsun .
hafta sonu gratis indiriminden yararlandım tüm ürünlerde %50 varan indirimler vardı
işte benim payıma düşenler

****
schwarzkopf glıss totel repair şampuan
kuru ve yıpranmış şaçlar için
19 besinli onarıcı kmplexs
bir alana bir bedava idi
14,90
****
dırty Works rose &glow maske
%50 indirim
7.50 tl
 
the balm hat mama allık
% 50 indirim 15 tl
***
the balm
balm shelter 
renkli nemlendirici
%50 indirim 17.5 tl
***
reıpınol'a botanıc extract
rose hydra balance facial mask

3.95 ten % 50 indi

***
stem cell ampoue mask 2.50 tl den ini
%50

***
murnauers
totes meer  anti falten maske
jojobaöl & q10
2li
2.95 indi %50

***

benri hındıstan cevılı ve vanılya ozlu vücut losyonu
3.50 aldım

***
lıonesse allık fıcası %50 ındırımlı halı 5.5o tl aldım

 

bu resımlerde eksık annemde kalmış
alıx avıven eyelıner
17.50
10 tl aldım


memnunum sımdılık aldıklarımdan kullandıkça tektek yazısını yazcagım
bılgılendırmek adına
umarım begendınız parçalar vardır ıcınde sverek kullanırım bende *-*

 
 
size bırde kısacık bir vıdeo cektım *-* izlersınız mutlu olurum

 
şimdilik sevgiler


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. seyrettim dinledim keyifle. serrose de şeker di mi. sen sahiden de hesaplı alışverişi biliyon yaaa :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*