***TAKI ORGANİZATÖRÜM ***



merhabalar
çok ama çok severek aldığım takı organizatörümden bahsetmek istiyorum .
şifonyerimizin  bir çekmecesini dolduran ve sürekli karışan takılardan sanırım çoğumuz şikayetçiyiz.
ne zamandır böyle bir şey aklımda idi karşıma izmir forbes mağzasında çıktı .
inceledim evirdim çevirdim ve aldım şimdi diyorum iykide almışım *-*
o kadar rahatlattı ki beni.
* dolaba asılıyor olması
*şeffaf olan kısmı aradığı çabucak bulabılıyor olmam .
*iki yüzününde kullanabiliyor olması
* bölmeli oluşu ürünü iyki almışım dememe sebep oldu *-*
*fiyat olarak on tl idi .
 



umarımbeğenmişsinizdir .
karşınıza çıkarsa hiç düşünmeden alın derim *-*
sevgiler

diğer alışveriş yazıları için tık tık tık

dıy ve kendin yap projeleri için tık tık tık
 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. ne güzel bir gereç bu.
    istediğinde her şeyi hemen bul,
    hem düzenli hem pratik:)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*