***AVON ÜRÜNLRİ BB KREM***

merhabalar
 yeni aldığım avon ürünlerinden bahsetmek istiyorum
 bb kremi ikinci alışım
ve çok memnunum
sürümü,yapısı,kıvamı,yüzümü kapatışı
vs.ve yüzüme bb kremi kullandığımda verdiği hisi fandoten kullanmya gerek kalmamasına bayılıyorum
ve almak isteyen kararsız olanlara tavsiye ederim.

gelelim kalemlere kalemleri sevmedim zaten instagramdada sormuştum ama almadan önce sorsam daha iyi olacakmış almıştım geride vermeye yüzüm olmadı hiç memenun kalmadım
almak isteyen de almasın.
akıyor ,kaşındırıyor kıvamlı olduğu ıcın net sürümiyorum .
oyüzden ben memnun kalmadım.

zaten cok makyaj yapan biri değilim.
kullandığım ürün parmaklarımı sayısını geçmez
rimel vazgeçilmezimdir
bb krem favorim
eylaynır yerine göz kalemi kullanırım .
allık bukadar sanırım
ama bu yazdıklarımıda sıksık kullanırım

önericeğiniz ürünler varsa yazın yorum kısmına .
sevgiler


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*