***VİNTAGE TARZI EV DEKORASYON FİKİRLERİ***

merhabalar
izmirde şakır şakır yağmur yağıyor ve ben hasta yatakta yatıyorum.
dün ateşim 39 olunca acile kaldırıldım .
ve iğne yapmalarına rağmen ateşimi düşüremediler uzun süre.
sonra ılık duşlar ,çorbalar ,nane limonlar ,ilaçlar ,
terlemeler ,sıtmalar larlarlar geçen kötü gecenin ardından yatakta sıkılmış bir ben
ve sonsuz şükreden bir ben var
RABBİM kimseyi  hastalık vermesin .
hasta olanlara acil acil sifalar ver.
İNŞALLAH


 

sonra gelelim eski tarza vintage dosyasına ben yaşanmışlığı olan seyleri daha cok severim.
kitap ikinci el mesela benden önce yaşamış biri onu yeni sayfa kokusundansa
oraya yazılmış notlar işaretler nerde kaldığı belirten işaretler hep ilgimi çekmiştir
ve eski eşyalar aslında eski değil olgunlaşmış görmüş geçirmiş insn gibidir
oyüzden eski eşyaları atmak yerine değerlendirmek
en doğrusu bence *-*
 







sevgi ve sağlıcakla kalın dualarınızı eksik etmeyin *-* benden

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. Bircan'cım merhaba instagramdan birbirimizi takip ediyoruz buradan da yazayım istedim öncelikle geçmiş olsun.Vintage tarzını çok severim hepsi harika bende sayfama beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. canım benım cok geçmiş olsun allah şifa versin inşallahh.bu arada vintage resimler çok guzel okadar detaylı bakıyorum ki tek bir kare kacırmak istemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amın sevılcım hosgeldın buarada senın tarzınada bayılıyorumben *-*

      Sil
  3. bu arada ben zamanın zamanında bir blog kurma heyecanı ile birşeyler yaptım cinsiyetim pembe diye oracıkta kaldımm devamını getiremedim sanırsam o bile işe yaradı:)) ben sevil5753:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Blogumun şubat sayısı için bir video hazırlıyorum, bana en çok yorum yapan bloggerların yorumlarından… Ve siz de elbette başköşedesiniz –olması gerektiği gibi. Yapmış olduğunuz yorumları kolajlıyorum ve tek bir cümle yapıyorum. Sorun olmaz değil mi?
    Not: Videoyu birkaç gün içinde yayınlıyorum, bakmayı unutmayın! :)

    Yorumlara baktım tek bir yorumunuz var sanırım ama yine de yayımlıyorum! :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ediyorum canım:))

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*