***MART MENEKŞELERİ SARAH JIO ***

merhabalar
geç kalmış olduğum bir romandı mart menekşeleri ama ben indirime girmesini bekledim ve on lira gibi bir rakama d&r aldım.kitabı sevdim hemen konusu ile sizi içine çekiyor ve hayalinizde okyanus kıyısında küçük bir kasabaya götürüyor sizi.
emiliynin dışarıdan şahane gözüken o hayatını, küçüklüğünde gittiği kasabadaki omu bekleyen sırlar ,çocukluk aşkları ,yeni aşklar giriyor ve bir bulmaca gibi dolduruyor kitabı .
kitap sizi eminim sürükleyecektir ve çabucak bitireceksiniz
iyi okumalar dilerim
sevgiler



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

8 yorum:

  1. "Martı menekşeleri"ni okudum. Beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Bir arkadaşda görmüştüm
    o da beğendiğini yazmıştı
    sende görünce merak ettim bak :)
    okuyayım bende :)
    görseller nefis

    kuzum sen benim blog okuma listemde çıkmıyorsun
    nden acaba? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede okumalısın izlemcim *-*
      sen bilgisayarcısın bilemiyorum bırcok takıpcımde soylemıstı ne yapabılırım acaba *-*

      Sil
  3. ne güzel ismi var değil mi kitabın.
    ben de anneme almak istiyom okusun sona da ben okuyim.
    :)
    böle kitaplar pek sevecen oluyo di mi.
    sen de sevmişsin zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence annenden al bıan once okuyup keyıf alman lazım senınde bıan once *-* canm bnm...

      Sil
  4. Okunacaklar listemde kendileri :)
    Bu arada blogunun tasarımı çok hoş olmuş canım, çok beğendim :) Renkler, tasarım, her şey çok hoş..
    Çok öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim didemcım eksık olma beğenmen cok onemlı *-*ıdı

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*