***ÜÇÜNCÜ DEKUPAJ ÇALIŞMASI DENEMESİ ***

merhabalar
herkese iyi akşamlar mutlu pazarlar diliyorum
3. dekupaj denemem cococola kutuları üzerine oldu.
3 kat pembeye boyadım
herkatta kurumasını bekledim.
sonra sürdüm boyayı fırça ile değil özel süngerleriyle tanpon  seklınde yaptım.

malzemeler ve kullanılan boya vs için
diğer dekupaj yazıları için tık tık tık



dekupaj desenı almıştım ama onlar kalın olduğu için cok hos durmuyor üzerinde.
peçeteler tam bir bütün oluyor .
ben peçeteleri denemeyi daha çok sevdim
bence sizde öyle yapınız.
birebir kendi deseni gibi duruyor.
 

işte böyle pasta dilimli bir kutucuğum oldu yahu ne hoş değilmi?


diğer dıy projerim için tık tık tık


 sevgi saygı ve sağlıcakla kalınız
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. alla alla nası düşünüyon bunları yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. kola kutusundan geri dönüşüm yaratıcı fikir :) emeğine sağlık çok şeker olmuş

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*