***İKİNCİ DEKUPAJ DENEMESİ ***

merhabalar
iyi akşamlar
instagram yayınladığım dekupaj resmi çok sorulda bloğuma yazacaktım ama biraz hızlandırdım .
kullanınlan malzemeleri ilk dekupaj denememde yazmıştım
okumak için tık tık tık
bütün ayrıntılar orada var..


 

reçelliği gözüme kestirdim önce yıkadım kuruladım bu önemli .
sonra az miktar cam boyasını eski bir kaba döküp süngere alıp nokta vuruşlar halinde kapağa uygulamaya başladım
tüm yüzeye uygulayınca beş dakika bekleyip tekrar uyguladım beş dakika sonra tekrar üç kat uygulamış oldum kuruması için bekledim.
sonra resmi kesip altınada tutkal sürüp yapıştırdım ve kurumasını bekledim
sonrada siprey vernikle vernikledim .
bir kere vernikleyip iyice sonrada yirmigün beklettikten sonra yıkabilirmişiz malzemeyi aldığım yerde öyle söylediler .
sürükle sık verniklemeye gerek yok dedi bayan ama taktir size kalmış.


işlem boya yapıştır ve vernikle üç aşama
sizde deneyin ve yapan deneyimli arkadaşlar tavsiyenizi yazın .

sevgiler



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Merhaba çok güzel olmuş ellerinize emeklerinize sağlık :) Blogunuz da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim eksık olmayın efendım ....

      Sil
    2. Cok orjınal olmus,harıka gorunuyor.gulcan

      Sil
  2. teşekkür ederim Gülcan hanımcım *-*

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu çok beğendim ayrıca yaptığınız çalışmada çok güzel olmuş ellerinize sağlık bloğumdaki izleyiciler sorumu çözüldü beklerim:)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*