***Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask ***

merhabalar
bir haftanın sonuna gelmiş bulunuyoruz hayırlı mutlu hafta sonları dilerim hepinize *-*
uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım bir maskeden bahsetmek istiyorum .
karma bir cilde sahbimim  ve cildin cok nankör okadar temiz tutmama rağmen sivilce cilt kurtları problemleri
yaşıyorum hep:(
bir blog yazarında görmüştüm tam hatırlamıyorum adını ama ondan görüp gratisten aldım 14 lira civarında idi başka yerlerde nekadar bilmiyorum.
kıvamı silikon gibi yüze gözle ve dudaklar hariç kalın bir tabaka şeklinde uyguluyorum ve tamamen kurumasını bekliyorum
sakın kaslarınıza ve saclarınıza yakın uygulamayın küçük tüyleri bile asılıyor
ve kuruduğunda elinizle souyuorsunuz cok zevkli bir uygulaması var aslında hiçbir sey batmıyor sonra yuzunuzu yıkayıp nemlendirebilirsiniz..
*ürünün sürümü cok iyi
*emilimi cok iyi
sonra cildmi temizlemesi cok iyi
*uyguladıktan sonra verdiği his cok iyi

fiyatına göre ürün bence çok iyi tavsiye ederim


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*