***MİNİK BİR ALIŞVERİŞ YAZISI***

herkesciklere iyi akşamlar
ve hayırlı cumalar diliyorum ve dualarınızda olmayı temenni ediyorum efendim*-*
yaptığım küçük alışverişin postunu yaptım sizin için ^-^ hehe
ben alışverişi terapi olarak görenlerdenim 3 lirada harcasan 30 tl..+ da
insanı mutlu etmeye yetiyorda artıyor bile ..
deli gibi paralar harcamaya gerek kalmadan mutlu olmayı başarabiliyorsak ne mutlu bize*-*
bu küçük kutucuk mesala 3 tl ama cok cici yahu ..
cantamdakı küçük şeyler için aldım kaybolmasın diye.


buda ev için ıvır zıvır kutusu
beş tl ye pazardan aldım.
 

ve kazaklarım ben pek triko seven biri değilim heleki izmir gibi soğuğu 2 veya 3 ay yaşadığımız sıcacık bir memleketteysen
gerek bile kalmıyor inan ama bu kazak deseni çok popülerdi bendede olsun istedim .
ve 10 tl gibi komik bir rakama aldım *-*
en minik parçası ailemizin son tomurcuğu adı belli olmayan doğacak kız yiğencazım için
*-*

ve bu rengini ve dokusunu sevdiğim ama boyun kısmına takıldım açık diye
ama ablam ısrar ettiği için ablamı kıramadım ve ondan aldım .
20 tl




şimdilik bukadar önemli olan deli gibi alışveriş yapmak değildir
bütçeni zorlamayacak kadar ve seni mutlu etmeye yetecek kadar dozu ayarlamak önemli olan
*-*
herkese sevgi ve salam olsun....

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. ne kadar hoş şeyler almışsın, güle güle kullan. kesinlikle aşırıya kaçmadığımız zaman alışveriş bir terapi. :)

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı anlatıyorsun sen yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mı beğenmen cok hos senın gıbı güzel yazılar yazan bırınden bunları dymak sahane *-*

      Sil
  3. Kutular normalde çok pahalı oluyor.
    Siz iyi denk getirmişsiniz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanslı sayılırım sanırım evet uygun olunca kaçırmak ıstemedım tesekkurlrer*-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*