***TAMAM EVLENDİN PEKİ YA SONRASI 2-EV İŞLERİNİN PÜF NOKTALARI***

merhabalar
günaydınlar mutlu haftalar sendromsuz pazartesiler *-*

birinci yazım çok beğenildi ve takdir edildi teşekkürler .
bende naçizane yeni evlenen ve evlenceklere ev işlerinin öğrendiğim püf noktalarından bahsetmek istedim.
başlıyorum .
  1. planlı olarak işlerenize başlarsanız zamandan ve güçten tasarruf edersiniz (mesela işe başlamadan çamaşır veya bılaşık makinenizi çalıştırırsanız tüm işleri bitirdiğinizde temiz olan camasır veya bılaşık hijjenik ortamda kurur ve ya mutfak eşyaları hemen yerine yerleştirilir tamamen işiniz biter)
  2. önce  dağınıklığı toplayıp yerli yerine koyarsanız işiniz kolaylaşır ve sade süpürmek yerleri silmek ve toz almak kalır yoksa karışık ortamda elineze ayağınıza dolaşanlar işleri zorlaştırır.
  3. bir odanın işini bitirip diğerine geçerseniz rahat edersiniz ondan ona yarım yamalak olmaz sizinde içinize siner
  4. banyodan sonra mutlaka yerleri paspaslayın dökülen saçları toplayın su lekeri oluşmadan silinsinki ertesi günlerde lekeler canınızı sıkmasın .
  5. ev tamamen batırayım toptan yaparım demeyin battı balık yan gitmez 2 veya 3 güne bir düzenli yaparsanız daha az yorulursunuz ve evinizde düzeni sağlamış olursunuz
  6. unutmayın temzilik imandan gelir
işte böyle daha yazacak çok şeyim var meraklanmayın *-*
devamı gelecek .
ama inanın evinizi severseniz her zorluk mutluluk oluyor
(ve bakarsanız bağ bakmassanız dağ oluyor )
sevgiler


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Banyo fobim var, hep temiz olmali.
    Ondan sonralari beni pek sey etmiyor :D Yani belki yaparim.
    Ih, evlenmesem iyi olcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim hayirlisini versin ama kendi evin olunca yapmamak gibi bir sansin yok *-* en iyisini yapacgina eminim

      Sil
  2. Şuna kesinlikle katılıyorum; evini seversen her zorluk mutluluk oluyor.. Bu o kadar önemli ki.. En zor işler bile yapılıyor seversen gerçekten :) Ki ben temizliği hiç sevmem, mutfağı sevenlerdenim biliyorsun :)
    Biraz da pratik olmak ve kafayı çalıştırmak lazım dediğin gibi akşamdan mutfakta bir şey bırakmamak, banyodan sonra yerleri silmek.. Bunlar çok küçük gibi görünse de aslında çok çok büyük etki yaratan şeyler :)
    Ayy neyse çok uzattım :) Ev işleri de bitmez konuşmakta :)
    En önemlisi sev, sevil, mutlu ol ve mutlu et :)
    Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun beni cok mutlu etti canım arkadaşım eksik olma*-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*