***KANEVİÇE ÖĞRENİYORUM ***

merhabalar
herkese iyi akşamlar dilerim.
bazı konularda maymun iştahlıyımdır .yaygın olan birseyi illa bende öğreneceğim .
yapmasam kusur kalackmışım gibi gelir hep,şimdide sardım iğneli pilikli ve kasnaklı kaneviçe işine
kemeraltına gidip arayıp tarayıp buldum .
bu öğrenme kitini almaya karar verdim
kısa kısa yumaklardan altı adet ama 10 metra yoktur
kasnak ve şeması ve kare bı kumaşı on tl idi .

beyoğludüğmeden aldım .

şimdilik yarısındayım
kumaşın üstündeki deliklere çarpı işlemini bilmeyen herkes yapabilir tabi elin alştıkça daha rahat yapıyorsun
aşamaları yazarım size
sevgiyle kalınız

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. Bitmişini merak ediyorum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çarpı işi harika birşey ben çok severim ama ne zamandır yapmadım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında basit ama cok dikkat isteyen birsey ugras *-* sızıde aramıza beklerız..

      Sil
  3. Kolay gelsin, desen güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabaaa :)
    Çok eğlencelidir çarpı işi, bütün stresini alır.
    O zaman keyifli işlemeler :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya *-* alacak sıtersımı hepsını *-* hehe
      teşekkür ederim eksık olmayın

      Sil
  5. nezamandır ben de yapmak istiyorum başlangıç seti almak mantıklıymış bitincede paylaş olur mu=)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah biterse vallahı paylaşacağım kendıme pek gguvenmıyorumda o_O
      aramızda kalsın *-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*