***SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR WITH LIQUID KRATİN COMPLEX

merhabalar
iyi akşamlar ..
yani kullanmaya başladığım ve memnun kaldığım saç bakım siprayinden bahsetmek istiyorum .
ben normalde elsevin saç kremini kullanıyordum ama bitince saç kremi yerine siprayi aldım.
schwarzkopf gliss hair repıarwıht lıquıd keratın complex  i
cok yıpranmış şaçlar için olanı .

özellik olarak
anında etki
kolay tarama
ve ekstra hasar onarımı

yguladıktan sonra
kolay taranması karışmadan uğraştırmadan
kokusu ve şaçıma ağırlaştırmayan hissini sevdim.
duştan sonra ıslak sacınıza uyguluyorsunuz .

fiyat olararak 9.90 tl
performansı takdir edilen ve memnun kalınır.
çeşitleri vardı ama ben bunu aldığımdan diğerlerini hatırlamıyorum
komple serirsinin çok iyi olduğunu okudum  onlarında denemek istiyorum .
tavsiye ederim .

sevgier ...


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*