***İLK DEKUPAJ DENEMEM HADİ BİSMİLLAH ***

merhabalar
iyi geceler nasılsınız ?
 
beni  sorarsanoz şükür diyeceğim rabbime hamdü senalar olsun.
 
 
 
bu yazım dekupaj hakkında olacak .duygucugumla buluştuk cumartesi ve dekupaj yapmaya başladığını ve malzeme alacagını soyleyınce benımde daha once cok yapmak ıstedıgım ve bilmediğim için kalkışmadığım bir konu idi.duyguyada kızdım sen nasıl olurda bana söymessin dednim tabiki şaka yollu*-*
 
 
sonra tesadüf gezerken bir habi dükkanı bulup tüm malzemeleri almış olduk.
cam boyası iki renk fil dişi ve pembe
tutkal
boyama süngeri
vernik
dekupaj desenleri
 
sonrada eve dönmeyi bekleyemeden annemin ıhlamur kavanozunu alel acele boyadım .
acele oldu ve acemi işi oldu bariz belli kabul ediyorum ama ümütliyim olacaak  inşşalh
ALLAHIM utandırmasın ..


















bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*