***OKUNUP BİTENLER CANAN TAN YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ ***


merhabalar
canan tan hakkında yazmak istiyorum.
canan tan'ı pirayesi ile tanıdım nazım hikmet kokan buram buram aşklarla.
nazımın pirayesi ile.
sanırım liseyi yeni bitirdiğim zamanlardı sonrada arkası geldi zaten .
piraye
yüreğim seni cok sevdi
en son yürekler ölür.

hepsi eski türk filmi tadında kitaplar ara ara gözlerim dolmadı değil.
kimi her kitabı birbirine benzetsede tam gençlik cağlarında varmı böyle aşklar diyip hayal kurdurmadım değil
belkide aşklarımıza bile yön verdi.
hayal kurdurduu

aslı ve muratın tutkulu aşkı ve bir okadar imkansız gibi görünen aşkı İstanbul bursa ve amerikaya kadar uzanır ve
kendinizi başrolde bulduğunuz bir hikayeye atar

Seni düşünmek güzel şey ümitli şey
Dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek deil
Şarkı söylemek istiyorum....

kitap akıcı ve basit bir anlatımla yzıldığı için sıkmıyor
hemen içine alıyor sizi oyuzden yarım kalmıyor
bir sonrakı sayfa merak konusu
ve her aşk mutlu sonla bitmiyor

kitabı okuyanlar bilecek ama okumayanlar ve romantık kitaplardan hoşlananlar için tavsiyemdir*-*

 sevgiler *-*
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*