**BALIK MEVZUSU ***

iyi akşamlar diliyorum ve bu yazıyı okurken açıkmış olan var ise affına sığınıyorum.
malumunuz İzmirliyiz denizi severiz denizden ne cıksa yeriz.
hergün balık olsa yerim oderecede severim.
kimisi evde pişirmeyi sevmez ,kimisi temizlemeyi
kimi kokusuna dayanamaz,
kimi yemeden duramaz
ha iste ben onlardanım *-*-* hehe
benim  ortanca ablam bu konuda çok şanslı eşinin ailesi emekli olduktan sonra karaburunda
yaşamaya başlayıp zaten oralılar oraya tamamen yerleştikten sonra  teknesiyle bolbol
balık tutuyorlar bolbol da yiyorlar
oh miss ..burdan selamlıyorum hepsini...
sevmeyen varsa sağlıklı ,ucuz ve piratik bi gıda birdaha düşünün derim ^_^
diğer balıkla ilgili yazılarım için tıktıktık


 
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*