***KARNIBAHAR KIZARTMASI TARİFİ***

iyi akşamlar

sizlerle ilkez yaptığım ama çok beğendim pratik bir tarifi paylaşmak istiyorum
karnabahar kızartması *-*

hemencecik konuya gireyim
malzemeler
orta boy karnabahar
2 yumurta
baharat (isteğe bağlı)
un

hazırlanışı
karnabaharları bes dakikaya yakın haşlıyoruz
bes dakikadan fazla olursa dağılır bır taşım haşlanması kafi.
sonra süzülim suyunu .
yumurtayı çırpıp isteğe bağlı kimyon karabiber pul biber kekik ve tuz ekleyelim
ve karnabaharları yumurtaya batırıp güzelce bulayalım sonrada una
tavuğu panelermiş gibi.
sonra önceden ısıtılmış yağda kızartalıp nar gibi kızarsın varsa havlu peçeteli tabağa koyun .
ve üzerine ister limon sıkıp isterse sarımsaklı yoğurtla deneyin
pişman olmayacaksınız
afiyet olsun
*-*
sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. bir türlü kuzucuklarıma sevdiremedim karnabaharı.:)
    ama ben çok severim.
    her haalini.
    ellerine sağlık canım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benım esım sevmıyor maalesef sıksık pişiremesemde kendım ıcın pişiriyorum sağlıklı inşşalah evlattlarınızda alışır bırgun *-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*